poniedziałek, 25 stycznia 2016

Pogoda (11)

  Witam was po tym niesamowitym weekendzie. Dla mnie był to ten weekend z gatunku ,,Sorry, nie mam czasu". Nawet mimo tego, że powiedziałem to mnóstwo, mnóstwo razy i tak miałem tylko jakoś godzinę na relaks każdego dnia. Jednak jestem tu z wami. Pomimo pracy i pewnego wyjątkowego koncertu, który miał miejsce wczoraj w Gdańsku. I tak oto w 11 tygodniu zaczyamy pogodę.

  Będzie cieplej. Bardzo optymistyczna wiadomość w obliczu tego co ma nadejść, jednakże w 100 procentach prawdziwa.
Temperatura ma nie spaść poniżej zera. Byłoby to pocieszające gdyby nie fakt, że cały tydzień to chmury, wiatr, ale podobno bez opadów. Chociaż tyle. Przejdźmy teraz do informacji pogodowych.

 Standard- w USA kolejna anomalia. Od soboty na wschodzie pada śnieg, którego warstwa sięga już około metra. Zamykane są lotniska, szkoły, drogi. Chociaż... Właściwie po co te wszystkie rzeczy zamyka rząd. Śnieg zrobił to już wcześniej. Śnieg na prezydenta. Albo nie... Chyba nie można być prezydentem po zabiciu trzydziestu osób.

  W nocy z soboty na niedziele miała miejsce pierwsza pełnia tego roku. Zwana również ,,Wilczą pełnią" oraz ,,Śnieżną pełnią" była jak zawsze piękna. Kto zaobserwował- gratulacje, a reszcie pozostaje czekać na następną. Kiedy będzie? Nie wiem. Ja pewnie z racji wykonywanej roli (informacyjno-komentatorskiej) powiem wam jak zwykle po fakcie. Jednak jest szansa. Jeśli byłaby po weekendzie w poniedziałek tudzież wtorek będziecie pierwszymi, którym powiem. Boże... teraz brzmię jak taka pusta blogerka ,,no wiecie, ja tam nie wiem, ale jak się dowiem to może wam powiem, ale i tak wam się to nie przyda a słyszeliście o tym lakierze do paznokci..."

  Teraz, standardowo w pogodzie czas na ostrzeżenie. Ostrzeżenie przed marznącymi opadami i mrozem. Zagrożone są województwa zachodnie oraz dwa na skrajnym południowym wschodzie. Alert jest na razie na poziomie pierwszym, nie wiadomo jak to będzie, ale wiem jedno- jeśli w poniedziałek ma być ocieplenie i na tej warswie lodu na ulicy pojawi się trochę wody to będzie nieciekawie.

  No i to by było na tyle. Znalazłem jeszcze pewien artykuł jak to ,,25% społeczeństwa jest uczulone na zimę". Zaciekawiony wchodzę myśląc, że sprezentuje wam ciekawostke w zamian za tą króciutką dzisiejszą pogodę, a tam pisze ,,Nie lekceważcie częstych przeziębień zimą. To oznaka uczulenia". Bez komentarza. Widzimy się (no tak... prawie) w jutrzejszych Newsach.
Do napisania.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz