niedziela, 15 listopada 2015

Newsy (2)

  Dziś wyjątkowo, aż sam się dziwie, ale obok dużego tekstu jest drugi tego samego dnia. Nie wyobrażam sobie jednak nie dodania tego. Oprócz pewnego ważnego filmu chcę wam zakomunikować, że fanpage na facebooku już jest w pełninsprawny i profesjonalny, i serdecznie na niego zapraszam facebook.com/subiektywnieprawda a teraz do tematu.
   Wczorajszy post sugerujący naszą głupotę i szukający potwierdzenia dla pewnej spiskowej teorii to za mało.
  Mógłbym się niewiadomo jak rozpisywać, mówić, że nigdy nie byłem za przyjmowaniem tych wszystkich imigrantów, że spodziewałem się tego, ale po co. Zresztą całą wiedzę mam z kanału Wideoprezentacje na który serdecznie zapraszam.
  Z telewizji tzw. mainstreamowej oglądam tylko programy typu Fakty, Wiadomości czy Wydarzenia, ogółem informacyjne. Tylko, że nie ma tam nic konkretnego, opierają się tam na delikatnym i jak najbardziej poprawnym politycznie przedstawieniu sytuacji. Ja zapraszam do obejrzenia filmu poniżej, który pokazuje również moje zdanie á propos wydarzeń z 13.11 jak również do obejrzenia innych wymienionych w filmiku produkcji wyżej wymienionego kanału Wideoprezentacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz