wtorek, 17 listopada 2015

Ramówka

  Trzeba to jakoś posortować. Mam sporo pomysłów na to co może znajdować się na tym blogu, więc czas na ustalenie grafiku:

Poniedziałek (z rana)- pogoda, z takim moim typowym przymrużeniem oka.

Wtorek (po południu)- newsy, komentarz do bierzących wydarzeń.

Środa (z rana)- felieton, o życiu, na spokojnie.

Czwartek (po południu)- opowiadanie, małe, bądź trochę większe opowiadanie z niespodziwanym, tak zwanym twistem lub morałem. Dla każdego coś dobrego.

Piątek (z rana)- newsy, bo trzeba być na bierząco.

Sobota (w południe)- recenzja, książki, filmu, płyty, gry, wybór jest wielki.

Niedziela (w południe)- przerwa? Tak naprawdę mam jeden pomysł, ale nie jestem do niego jeszcze przekonany, więc w niedziele, albo będzie pusto, albo trafi się jakiś zapychacz.
  Co sądzicie o grafiku? A może chcecie, żeby coś zastąpić waszym pomysłem? Dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz