piątek, 18 grudnia 2015

Newsy (11)



  Witam. Wczoraj spóźniłem się z postem na facebooku, ale wyjątkowo na blogu wszystko pojawiło się zgodnie z planem. Jak to się pięknie układa. Natomiast dziś, z rana do porannej kawy przedstawiam najnowsze newsy.

  Na początek może nawiązanie do poprzedniego... powiedzmy wydania. Pamiętacie pewnie sprawę z Rudy Śląskiej gdzie w mieszkaniu znaleziono trzy ciała już zimne i jedno dogorywające. To ostatnie to było ciało męża martwej kobiety i ojca dwóch chłopaków. Według najnowszych doniesień owy mężczyzna szukał pomocy psychiatrycznej twierdząc, że ma myśli samobójcze. To ciekawy zwrot akcji. Albo i nie to ta nudniejsza opcja. Cóż chyba, że Putin jednak dobrze zakrywa ślady... Nieważne. może przejdźmy dalej.
  Wszyscy pewnie widzieli klip na którym grupa staruszków prawie rozszarpała dziennikarza pod pałacem prezydenckim. Nie będę mówił jak bardzo mnie to zdenerwowało. Zresztą już się spóźniłem. Youtuberzy zjechali ten ,,wściekły tłum" do zera, a ostatnio wypowiedziała się sama Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Chyba nie mam już pola do popisu.
  Nagłówek był obiecujący ,,W kieszeniach Polaków zostanie prawie pół miliarda złotych". Ja wchodzę patrzę, czytam, a tu się okazuje, że ceny prądu spadają. Gospodarstwa domowe zapłacą uwaga... cały 1 do dwóch złotych miesięcznie. Jeśli czytają mnie jacyś młodzi ludzie to z pełną odwagą możecie prosić o ,,podwyżkę" na nowy rok.
  Znów odgrzebywanie starych kotletów z zamrażarki. Tym razem sprawa policjanta, który postrzelił człowieka uciekającego przed funkcjonariuszami. Kiedy ów kryminalista wyszedł z pojazdu nasz główny bohater oddał strzał, który odbił się od szyby samochodu uciekiniera i trafił jego samego w głowę. Aż zbiera mi się na podziw, że nie sądzili samochodu (mój kraj taki piękny). W każdym razie jest to sprawa z roku 2011 a dopiero wczoraj policjant usłyszał karę- 1000zł na Fundusz Pomocy Ofiarom Przestępstw. Czyli jednak mogli sądzić samochód. Jego sprzedaż mogłaby bardziej pomóc niż ta ,,kara".
  Kolejny przykład jakby dokładnie przeniesiony z gry. Kobieta pędziła 160 km/h, wyprzedzała na pasach i skrzyżowaniach. Co ciekawe zarejestrowali to policjanci w nieoznakowanym samochodzie. Bo przecież po co ją od razu zatrzymać, lepiej dać trochę zabawy przed więzieniem.Więzieniem do którego nie trafi bo kara, którą chcą ją ukarać to 5000 zł. za przestępstwa drogowe. W porównaniu do tego co było wcześniej... A nie chce mi się marnować znaków.
  Na koniec trzy szybkie newsy bez puenty: Złapali człowieka, który podniósł cenę leku na HIV i raka o 5000%. Na pomorzy trwają poszukiwania człowieka, który postrzelił swoją żonę, a w Warszawskim szpitalu sanepid robi kontrolę posiłków po których wystąpiły masowe zatrucia.
  To by było wszystko na dziś. Zapraszam jutro w samo południe.
Do napisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz